انتخابات

من این وبلاگ رو باز کردم تا محلی باشه برا ی بیان مباحث نظری در مورد اسلام - ایران و موضوعاتی چون نسبت اسلام و دموکراسی ، سنت و مدرنیته و ..... ،اما تا به حال فرصت نکردم که مطلبی پابلیش کنم الانشم حقیقتا نه دل و دماغ این کارها رو دارم نه وقتشو و انصافا تو این شرایط حساس اصلا منطقی هم نیست که ما خودمونو با مباحث تئوریک مشغول کنیم.
گفتم شرایط حساس و فکر میکنم راجع به حساس بودن شرایط همه شما تا حدودی با من هم نظر باشین ، حالا شاید بعضی از دوستان این شرایط رو توطئه نظام برای نمی دونم گرم کردن تنور انتخابات وفریب مردم و.... بدونند که با اطمینان به این دوستان میگم که تا دیر نشده یک تجدید نظری بکنند مطالعه مطالب رفقای توده ای راجع به کودتای ۲۸ مرداد می تونه واسه این دوستان مفید باشه.
ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد