هدیه چهارشنبه سوری عرفان-برابری-آزادی ای ایران سرود جاودان ملت ایران است. در جشن آتش و در اعتراض به استبداد، سرود ای ایران سمبل وحدت تمامی ایرانیان حول کلمه مقدس وطن و وجه ممیزه ما با فاشیست هایی خواهد بود که می خواهند از این جشن به نفع استبداد اهریمنی استفاده کنند. در شمال و جنوب و در شرق و غرب، در آذربایجان مهد آتش و نماد غیرتمندی ایرانیان، در کردستان دلاور ، در سیستان موطن پهلوانان اساطیری وعیاران، در خوزستان قهرمان،در خراسان سرزمین سیاه جامگان دلیر و در همه ایران ، همه ایرانیان برای ایران سرود ای ایران را از دل وجان خواهند خواند: ای ایران ای مرز پرگهر/ ای خاکت سرچشمه هنر/دور از تو اندیشه بدان/ پاینده مانی وجاودان/ ای دشمن ار چو سنگ خاره ای من آهنم/جان من فدای خاک پاک میهنم/ مهر تو شد چون پیشه ام/دور از تو نیست اندیشه ام/ در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما/ پاینده باد خاک ایران ما/ سنگ کوهت در و گوهر است/ خاک دشتت برتر از زر است/مهرت از دل کی برون کنم/ برگو بی مهر تو چون کنم/ تا گردش جهان ودور اسمان بپاست/ نور ایزدی همیشه رهنمای ماست/ ایران ای خرم بهشت من/ روشن از تو سرنوشت من/ گر اتش بارد به پیکرم/ جز مهرت در دل نپرورم/از آب و حاک ومهر تو سرشته شد گلم/ مهر اگر برون شود گلی شود دلم.
نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:18 ق.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

سلام
از اسم وبلاگت خیلی خوشم اومد
عیدتون هم مبارک
سال خوبی داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد