سلام باز هم بعد از مدت ها که مطلبی ننوشته بودم برگشتم تا کمی از دلتنگی هامو با شما دوستان عزیز وبلاگیم تقسیم کنم، تو این مدتی که نبودم خیلی گرفتار کارهای مربوط به تصفیه حساب دانشگاه بودم این بود که نمی تونستم مطلبی پست کنم ولی خیلی دلم واسه همه دوستان وبلاگیم تنگ شده بود از طرفی هم که این بلاگ اسکای اذیت میکرد اینه که در حال اسباب کشی به بلاگ اسپات هستم و وبلاگ انگلیسیمو تو بلاگ اسپات راه اندازی کردم و وبلاگ فارسیم هم که آماده شد آدرسشو تو این وبلاگ میگذارم. البته تا یک مدتی مطالبم رو اینجا هم پست میکنم ولی بعدا کم کم اینجا رو تعطیل میکنم. موضوعی که الان دغدغه ذهنی من شده الان موضوع اخلاقه و این که احساس می کنم شدیدا از کمبودش رنج می بریم . الان تو اتوبوس کمتر کسی جاشو به پیرمردی که نمی تونه سر پا وایسه می ده. اگه تو جاده ماشینتون دچار مشکلی بشه کمتر کسی واسه کمک به شما زحمت ترمز دادن رو به خودش می ده و این ها رو بگیر و بیا به عرصه سیاست الان برای تحت فشار قرار دادن پسر، پدر پیرش رو به راحتی زندانی می کنند، یا حاج داوود کریمی رو به دلایل سیاسی زندانی می کنند بعد چند سال که حاج داوود شهید می شه زیر علمش سینه میزنن و پیام میدن که بله ما ایشون را در تمامی مراحل به صداقت و اخلاص می شناختیم و..... .وقتی که اخلاق توسط رهبران جامعه به راحتی در بازی قدرت به فراموشی سپرده می شه و وقتی ارزش های اخلاقی مورد غفلت واقع می شه و فوقش به اجبار در نوع پوشش مردم تقلیل داده می شه و وقتی که .....اینچنین می شه که کفتارهایی چون بیجه در این کشور پیدا می شه. آقایان آیا هنوز هم کسانی که از فروپاشی اجتماعی بیمتان میدهند خائنند؟!!
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:37 ق.ظ http://hgd.persianblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد